Fredag

hadd just släktkalas tillsammans med min älskade bror. kommer bilder i morgon är så trött nu så orkar inte tänka! grattis Mattias och cecilias som vann Let's Dance 2010! :) måste nog gå och sova snart så jag inte somnar på daton. kommer bilderna från kalaset sedan i morgon då och så kommer det nog andra inlägg också.

idag fick jag ett samtal av Daniela, hjälp om jag inte saknar henne! hon tykte jag skulle cykla dit eller så skulle hon komma hem men vill bara träffa henne nu! men hon lovade att ringa mej i morgon också så är i alla fall glad att jag får tala med henne via telefon fast det är inte samma sak som när vi skämtar face to face. men sötnos ha det bra du kommer hem på söndagen så är vi med varandra sedan i vecka! 
 
puss, gonatt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0