19:06

hjälp vad jag har hunnit med mycket idag!
1. steg upp / åt frukost
2. vek kläder
3. bäddade mammas och pappas säng (+ min egen)
4. satt på en tvättmaskin och en diskmaskin
5. plockade upp saker och lagede det snyggt
6. dammsugade hela huset
7. torkade golvet i köket, tamburenx2, hjälpköket, wc:n, och vadagsrummet
och sist men inte minst for jag ut och sparkade 4 km (och fotade lite) & kom hem sedan och då hängde jag upp tvättmaskinen och sen gick jag i duschen så har haft en riktigt full dag idag.

nu sitter jag bara och chillar framför daton och funderade om jag skulle kolla en film eller något sånt så man har något skoj att göra för det finns inte så mycket annat då klockan endå är så pass mycket att mamma inte skulle orka börja föra mej till någon kompis nu men puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0