Ge mig kraft

Äntligen i morgon är det fredag och det betyder att jag får åka hem. Det skall bli så skönt efter en hel vecka här i Jakobstad. det är även min födelsedag på lördagen så det känns skönt att få komma hem och fira med familjen. Jag önskar att jag skulle kunna njuta till 100% i detta vår väder men har så sjukt mycket skoluppgifter nu så jag har inte ännu hunnit vara ute på någon långpromenad som jag jätte gärna skulle vilja hinna göra. Hinner inte göra något speciellt i helgen annat än göra uppgifter och fira mig. Skall föröska få undan så mycket som det bara går på dagarna så att jag i alla fall skulle ha tid med gym på kvällarna, iblabd måste man ta paus från tråkiga och jobbiga saker och göra något man gillar och för min del är det träning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0