Börjar lida mot sitt slut

Mitt jullov börjar rinnar mot sitt slut. Efter att har varit hemma i över en månad nu så bär de av mot Jakobstad ikväll och skolan imorgon igen. Kommer att kännas konstigt efter en så pass lång tid hemma men har fått njuta till 100% och det skönatse var att få vara ledig så där pass länge utan att behöva tänka på så mycket. Det har varit  ett bra och dåligt jullov på olika sätt, började bra men det nya året började mindre bra.. På ett sätt skall det bli skönt att åka iväg till Jakobstad några dagar nu och få rensa tankarna lite och sitta i skolbänken igen och förhoppningsvis komma hem med ny energi och nya tag om några dagar.  Det som är skönt med att man inte studerar så långt hemifrån är att man slipper hem till varje helg! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Guds Mor

Hej min Lilla Gud Loppa! Det är alltid roligt att vara hemma ett tag, men det blir väl kul att komma tillbaka till din egen lya och dina kompisar på skolan? Ha det så bra! Puss & Kram!

Svar: Oj, om jag kunde tänka som dej! Men det gör ja ej.. gillar int att sitta ensam där i min lilla lägenhet! Är hellre hemma hos mamma och pappa! Kram
carolina

2015-01-12 @ 16:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0