48 dagar kvar, bara att kämpa!

Är lika trött i verkligheten som på bilden.. Skoluppgifter väller över och en tent ännu innan sommarlovet kan börja. Skulle inte orka med något längre! Så sjukt mycket som skall fixas innan man kan pusta ut och säga äntligen, jag klarade mitt första år! 
 
Åkte en sväng till psykologen min idag och nu försöker jag skriva färdigt en inlämningsuppgift. Om ungefär 2h åker jag med mamma till stan och handla mat sedan blir de väl mer skolsaker att fixa och gym på kvällen. Gymmet är den ända platsen som får en på bra humör nu just. Så skönt att åka dit varje dag och avagera sig lite från allt annat som skall göras och vara klart inom en viss tid. Där kan man vara sig själv, avslappnad och bara köra på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0