Mitt år på dagis som assistent

Var utklädd på maskeraden till lilla My 
Vill tack för mitt år på dagis! Tänk vad tiden kan gå snabbt ibland. Visst det har varit många tuffa dagar också men ändå har jag inte gett upp, vilket jag är stolt över. Jag vet i alla fall att det är det här jag vill jobba med och jag skall kämpa så att det blir så. Det har varit en dröm sedan jag själv gick på dagis att jag har vilja bli dagis tant. Efter att ha fått prövat på att jobba på dagis ett år har hjälpt mig massor! Det kommer att känns konstigt att inte behöva stiga upp 7 nåmer och bli mött av massor av glada barn som hälsar så glatt på en när man kommer innanför dörren. Men som sagt jag är så tacksam och stolt över mig själv och skall njuta av sommaren till 100%! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0