helg

Efter jobbet åkte vi till gymmet med Daniela tog ett hårt pass och sedan resten av kvällen tog jag det bara lugnt och  kollade en film och gick och sova lite efter 11. Steg upp på lördags morgonen, åt lite, kollade ett avsnitt av en serie och sedan före jag Sofia in till stan och så körde jag vidare till gymmet. Efter att har sprungit 30 minuter, tagit  200 mag, 150, rygg, 1 minut planka och 40 armhävningar och stretchat körde jag hem och gjorde inte så mycket. Jessica kom hit sedan vi gick i badtunnan vilket va så varmt och skönt! Sedan halv 1 var vi inne i stan och gick till fontana där vi dansade loss och körde sedan hem efter kl.4. 
 
Vi blev väckta av moa ungefär halv 12 men orkade inte stiga upp före halv 1. När vi ätit morgonmål kollade vi lite tv och sedan åkte hon hem. Jag har inte gjort något idag bara latat mig och förberett mig för en ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0