energi

Förlåt för så lite inlägg här på sista tiden. Jag har inte mått så pass bra. Har varit sjuk i över två veckor nu. Första veckan hade jag stegring, snuva, halsont, hosta och ont i öronen. Så var jag i skolan förra veckans måndag och tisdag. På tisdags kvällen kände jag mig varm och trött så mätte feber och hade 38,5 graders feber. Blev att skicka till läraren att jag är hemma hela veckan.. På onsdgen fick jag 39 graders feber och sedan på torsdagen hade jag nog rätt så hög feber ännu men åkte till en läkare som skickade iväg mig på blodprov och svalgprov. Kom hem och kollade film och något sådant. Åkte sedan där runt 6-tiden till HVC med pappa. Träffade en läkare som skrev ut antibiotika och något mot min snuva. Vi åkt via apoteket och sedan hem. Kom hem 9.. Kollade tv en stund och sedan somnade jag av en tung dag för någon som har feber.
 
Mamma och pappa åkte iväg till villan på fredagen medan jag lämnade hemma för att vila. Kollade någon film och gick och sovde tidigt. På lördagen kom de hem från villan rätt så tidigt för att pappa skulle på fotbolls match här i Sundom. 
 
Mamma hämtade Sofia och moa som kom hit. Hade bara lite stegring hela dagen. När matchen var slut kom pappa och paake hem, vi åt mat och tog det lugnt. De åkte sedan hem och vi gjorde nu inte så mycket här hemma. 
 
Paake och sofia kom hit gåendes för att äta morgonmål igår. När vi ätit körde mamma och jag dem till stan. Vi åkte via prisma och efter faffa som skulle komma hit och äta middag. Jag var helt slut i kroppen fast jag bara hade suttit i bilen så sovde en stund innan maten var färdig. Åt, kollade lite tv och sedan förde pappa hem faffa. Gjorde inte speciellt på kvällen. 
 
Bestämde mig för att vara hemma idag ännu när jag blev så trött igår av att bara sitta i en bil.. Hoppas på att jag skall orka med skolan imorgon och att jag skall bli frisk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0