HÖST

Jag och min klass har varit hela veckan vid YLE och filmat in vårat barnprogram till vårt projket. Det har varit en super bra vecka att få se något nytt och inte behöva sitta i skolan en hel vecka. 
 
Ikväll blir det att bara säkert ta det lugnt hemma och imorgon blir det att fira sara som fyller nästa vecka. 
 
Det börjar bli lite bråttom att hitta en praktikplats nu också.. Tankarna går i huvudet vart man skulle kunna tänka sig att fara och vad jag är intresserad av att göra i 12 veckor och även min sista praktik jag kommer att göra som media assistent.
 
Snart måste jag börja fundera ordentligt också på vad jag vill göra när jag gått ut mina tre år som media assistent. Jobba eller fortsätta studera? Studera till något helt annat som inte har med media att göra?
 
Nå i sista sekund kommer jag väl nog på vad jag vill syssla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0