18.10.2012

Vaknade halv 12 idag och orkade inte stiga upp så låg ännu i sängen med daton i famnen efter halv 1. Talade med mamma i telefon och steg sedan upp för att äta morgonmål. Ville vara snäll och överraska mamma tills hon skulle komma hem från jobbet kl.4 så jag har städat hela huset och dammsugit. 
 
Mamma blev glad och lite i chock när hon märkte att jag hade dammsugit hela huset. Hon hade bett mig att reda upp bara med jag tog tag i det och städade wc:orrna och dammsög hela huset. När jag sedan hade ätit och duschat så åkte vi för att hälsa på faffa en sväng och sedan vidare till gw-galleri. Där hittade jag en klänning och hårring. Vidare till prisma sedan för att handla mat och kom hem lite över kl.8.
 
Ikväll har jag bara tagit det lugnt och kollat tv. Skall snart gå och sova och imorgon skall jag träna och sedan mot kvällen kommer Sara hit. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0