helgen

I fredast kom Daniela hit, vi kollade tv, film och lagade tortillas. Ungefär kl.11 så kom N efter oss. Vi släppte av daniela i stan och sedan åkte jag och han vidare till honom. Vi kollade lite tv och sedan somnade vi. Vi vacknade rätt så tidigt så han förde hem mig och när jag kom hem tvättade jag lite kläder och sedan kom paake hem. Vi lagade mat och hann bara kolla tv en stund innan Sara kom hit. Paake åkte sedan in till stan och vi kollade film och talade bara ända till hon sedan körde hemmåt. Har varit en riktigt bra helg föruotm lite småsaker.. Väntar på att mamma och pappa skall komma hem från villan nu och sedan kommer paake och sofia hit så skall vi laga mat.
Skönt med att börja 12:20 imorgon först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0