Fredagen den 17 februari

När alla åkte hem igår efter skolan lämnade jag två timmar efter och jobbade för mig själv med massor med uppgifter. Kom nog inte så långt men något fick jag gjort i alla fall..

Fortsatte att göra klart uppifter då man kom till skolan i morse. Hann inte med så mykcet innan det blev att åka på två studiebesök. Kom tillbaka till skolan ungefär halv 12 och åt mat och sedan fortsatte jag och marre att jobba. Skulle a slutat då halv 12 men vi satte och jobbade ända till 4.. Marre åkte hem och jag gick och kollade på då Vaasan lyseon lukio höll på att öva till sin äldstes dans som skulle börja kl.5 så fick se en stund på det innan pappa ringde och sade att han var utan för. Åkte hem och har bara tagit det lungt och varit med moa idag.
Skulle farit ut ikväll men blir en skön hemma kväll med hela familjen bara, skönt det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0