spanien del 3

10 November
Innan vi åkte med bussen till Maspalomas så stannade vi till och jag fick mina flätor jag ville ha redan innan vi ens åkte till Spanien men jag fick dem ju till sist! :)
Stranden i Maspalomas
Från strand promenaden där och från restaurangen vi åt vid inne i ett köpcenter.
 
11 November
Jag hade spytt hela natten för att jag hade haft matförgiftning så åkte in till sjukhuset med ambulans (första gången i mitt liv jag åkte med det och så råkade det just då vara i Spanien där vägarna inte är så raka..) in till sjukhuset och där fick jag dropp och sådant så fick åka hem efter några timmar med fyra olika mediciner. Jag började nog må lite bättre lång mest inne och försökte sova. Gick och sova halv 7 den kvällen. 
 
12 November
Då solade vi på hotellet och jag mådde nog ännu inte så bra men mycket bättre!
13 November
Sista dagen vi var vid stranden.
 
14 November
Vi solade vid hotellet och sedan gick mamma och jag runt och kollade vid hotellet som vi inte hade gjort tidigare. När vi gjort det så gick vi och gjorde oss klara för att gå till Puerto Rico där jag skulle fixa mina naglar.
 
15 November
EN UNDERBAR RESA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0