Torsdag

Hade fullrulle hela torsdagen. Direkt jag kom hem från skola bytte jag kläder, åt mat, for och handlade mat till faffa med mamma och sedan förde mamma mig hem till faffa. (han hade kommit hem från sjukhuset). Jag städade och lite sånt hemma hos honom medan han låg och vilade på soffan. Mamma kom dit sedan efter att hade varit till massören och hon gjorde lite bärkräm till honom. Just då vi skulle fara från honom ungefär halv 7 så ringer det på dörren. En hälsokvinna skulle komma och titta till faffa innan han skulle gå och sova. Men sedan blev det så att faffa hade feber och vi förde in honom till akuten. På akutmottagningen gick det först inge vidare bra. De tyckte att det var onödigt att han hade kommit dit. Men de tog några prover på honom och sedan fick han lägga sig ner och vila på en säng. Mamma och jag lämnade honom ensam en stund och åkte till minimani och handlade GODIS! När vi kom tillbaka dit så satte de en kanyl till honom och så sade de att han kommer nog att få stanna kvar på sjukhuset för att han hade höga värden.

Förresten var det också faffas 76-års dag igår. Ingen rolig födelsedag inte.. Men massor med grattis kramar och krya på sig kramar fick han i alla fall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0