20:30

Idag var det då min sista praktikdag. Vill tacka Andrea jätte mycket för de veckor jag har fått vara där och göra så mycket kul. Innan jag for till papper på praktik kunde jag inte skriva en artikel. Men jag lärde mig åtminstonde att kunna skriva lite. Jag har fått göra precis det jag ville fota, redigera, lära mig skriva, intervjua och bara få lära känna henne. Kommer nog att söka dit nästa år igen! tack ännu en gång :)


Då jag satte mig på mopeden hemåt då jag slutade min praktik började även mitt sommarlov förutom att man måste fara till skolan på måndagen till klockan 10 på skolavslutning.. skulle nog helldre vara barnvakt till abbe som jag fick som ett förslag men glömde bort att jag hade avslutningen. Men i alla fall ha en bra torsdag kväll!


Kommentarer
Postat av: andréa.

2011-05-30 @ 09:03:34
Postat av: andréa.

tusen tack för att du har varit här! har varit riktigt roligt att äntligen få sällskap också :).

2011-05-30 @ 09:04:05
Postat av: carolina

jag kommer nog att söka till nästa år igen till dig, jag trivdest ur bra där! :)

2011-05-30 @ 12:41:04
URL: http://ccaarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0