grönt i mängder

Igår intervjuade jag erika om ni vill läsa så klicka här.

Idag då jag satte och kollade ut genom fönstret in mot stan i bussen så märkte jag först vad alltning har blivit grönt. Det ser ur fint ut och man får sommar känsla. Efter jobbet direkt bilr det att gå till buss stationen och åka iväg med bussen till vörå som går 16:15. Imorgon åkter älskling och alla andra som skall till staffetkarnevalen iväg.. önskar att jag själv skulle också få vara med i år, men nej sista året var förra året. Om vi får ihop ett lag till nästa år så lovade min gymnastiklärare att vi får åka. Så jag SKALL ha ihop ett lag för jag vill så JÄTTE gärna åka dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0