sista sportlovs kvällen..

I går åkte man in till stan med mamma och pappa och via minimani och köpa begravnings ljus. Vi for till begravningsplan och tände ett ljus för fammo för igår var det hennes dödsdag. Hon dog för 13 år sedan av att hon blev påkörd av en bil. Efter att vi hade varit där ringer soffan och frågar om vi kan sköta moa en dag. Mamma och pappa tog moa och åkte iväg till villan. Jag gick från att hade varit efter moa upp med mamma då till soffan och deras lägenhet. Så gick jag till stan och gick nu in i några affärer och sedan vidare till buss station. Hoppade på bussen och åkte iväg mot vörå. Steg av buss i vörå och började gå mot slalombacken. Älskling mötte mig och vi gick sedan till honom. Gjorde nu inte så mycket då bara tog det lungt ungefär. Sedan mot kvällen for vi nog ut en stund och sedan hem tillbaka. Vi kollade typ någon film och tog det lungt och kollade någon film med hans mamma och pappa och hans ena lillebror anders. Anna och dom kom sedan där runt 11-12-tiden körandest dit så jag gick ut till vägen och talade lite med dom. Sedan åkte dom och jag gick och fortsatte att kolla film med älskling och dom. Sedan då filmen var slut gick vi upp och var lite på daton och kollade lite på MTV och sedan gick vi nu ner och kollade tv och kollade nu inte sålänge kanske en halvtimme och sedan gick vi upp och sova.

I morse vaknade man av att abbe grät då han vaknade där runt 8-tiden. Men halvsovde till kvart över 9. Sedan typ 10 orkade vi oss upp först om inte halv 11 eller 11.. Vi gick ner och åt och sedan var det att packa alla 7 i bilen och vi körde mot vasa. Först via prisma sedan till flygfältet. För att anders skulle bort i en vecka. Vi fortsatte sedan att köra mot stan och jag måstade säja hejdå tll älskling och dom for på 1-års kalas och jag gick mot stan för att bli hämtad av mamma och pappa.

Kom hem och kollade 50km herrar i längdskidor. Finland låg bra till ett tag men sedan tog norge hem segern endå. Kollade nu något annat med mamma och pappa men sedan somnade jag. Vaknade 6-tiden och mamma och pappa gick ut och gå med moa och jag satte på daton och sitter ännu här.

Min BÄSTA helg!

Kommer att sakna dej!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0