lördag

I går var man då hela dagen i vörå och skötte om albert och erik. Abbe gick och sova rätt så fort efter att jag hade kommit dit. Gav honom lite mat och bytte blöja och sedan upp med honom i sängen och dit somnade han. Sålänge han sovde kollade vi med erik på två filmer och hann plocka fram monopol och spela lite. Sedan vaknade abbe och han fick vara med oss sålänge vi spelade. Sedan åt vi lite bröd och kollade tv. Sedan spela erik lite så abbe och jag gjorde lite vad abbe ville. Sedan satte vi oss ner och kollade på barnkanalen och sedan kom åsa hem. Åsa förde hem mig ungefär direkt hon kom hem. Vi tog med oss abbe också och erik ville stanna hemma. Då jag kom hem ungefär tjugo över åtta så satte jag och kollade tv. Sedan klockan nio kom MELODIFESTIVALEN och efter att det hade hållit på en stund kom mamma, pappa, soffan och paake (och moa) hem också. Så satte vi och kollade på det. Den som vann var Eric Saade med låten Popular. Hade en super bra dag/kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0