15:00

Hade gymnastik en timme och kundkonflikts något i två timmar. Slutade tolv idag. Hade då gymnastik sista timmen så gick i duschen och bytte om och sånt och tog det lungt behövde inte skynda på som det brukar bli då vi har gymnastik sista timmen. För att jag och jannike tog bussen som gick 20 över 12 istället för fem över 12 eller när den nu än går. Vi kom till stan och gjorde nu inte så mycket gick runt lite och satte oss ner på en bänk. Jannike gick till sin buss som gick 5 över ett och jag satte ensam där på bänken en stund innan en kompis kom förbi så stod och talade med honom tills jag skulle gå till min buss. Sitter här hemma nu och fösöker laga läxor men föståss har jag inte alla pappar så kan inte göra det.. Väntar på att top model 13 skall börja som börjar klockan fyra. Sedan då man har sett på det så klär man på sig och går till mommo för hon ville bjuda på mat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0