en underbara helg

Har varit hor älskling hela helgen.

fredagen kom jag till oskar kanske kvart över sex. Han var inte hemma då ännu för han var på teorilektion. Satte och kollade på tv med erik. Oskar kom sedan hem kanske lite före sju. Vi gjorde inte så mycket skulle kolla på talang men missade vem som vann. Sedan så lagade vi sallad och åt kvällsmat ute på verandan halv 12 med hela familjen. Vi hade så varmt efter vi hade ätit så vi fick i duschen och sedan körp vi ner i soffan. (måstade sova nere i soffan i vardagsrummet då der var så varmt i oskars rum.)

Vi vaknade på lördagmorgon och 30 grader varmt var det ute också. Vi åt morgonmål, plockade bort några kvistar, bytte till om till simmkläder och körde först till butiken och köpte limsa och sedan vidare för att fara och simma. Då vi kom hem så gjorde vi inte så mycket kollade lite tv. Sedan runt 4-tifrn kanske så åkte vi till oskar och deras ena villa i Särkimo och simmade. Vi var där rätt sålänge och det var 27 grader i vattnet! Efter att vi hade simmat ville oskar ännu åka vattenskidor så det var bara att starta båten och dit for han på två skidor i vattnet och plötsligt bara en skida. Då vi hade varit där i rätt så många timmar så började vi köra hemåt. Vi kom hem runt 10-tiden (rätt så sent). Vi åt kvällsmat på balkongen igen och sedan en snabb dusch och sedan och sova i soffan igen. En super kväll var det!

Idag (söndag) så vaknade vi ungefär halv 11 och kollade lite tv. Gick åt åt morgonmål och sedan plockade upp några leksaker och tidningar som abbe hade slängt ut inatt/imorse, han tykte dom passade bättre ute på gräsmattan än i sovrummet.. Det var kallt ute!, bara 16 grader + blåste! Vi har inte gjort något vettigt idag egentligen.. Sovit i ungefär två timmar och bara tagit det lungt. Mamma och pappa kom efter mej 8-tiden och vi hann inte köra så långt så kommer jag på f*n jag glömde min telefon där. Vi körde tillbaka och hämtade den (älskling blev lite förvånad då jag kom in i hans rum). Sedan då jag hade hämtat den så och sakt hejdå till honom igen så körde vi hemåt. Då vi kom hem var klockan redan 9 så satte oss i soffan alla så kollade på solsidan en halvtimme och sedan någon annan serie. Nu kollar vi en film men skall snart gå och sova då man skall upp till jobbet i morgon.

Bilder från min helg kommer sedan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0