dag 6

Vi var inte ut med barnena på gården på förmiddagen. Det har regnat så mycket och de har trivdest så bra att leka inomhus. Är hemma nu och var genomblöt då man kom hem efter att hade kört från jobbet. Har spelat spel, ritat, plocka ihop bibloteks böcker som vi skall föra till bokbussen imorgon.

Sitter ensam hemma nu med min onepiece på och skall kolla ett avsnitt av paradise hotel danmark. Ha en bra regnig måndag. hejs

(kommer mera bilder från helgen sedan bara min kamera skulle bli färdig laddad..)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ojj, ja vill också ha en onepiece! Så nu ska jag pass på att fråg hur dom e i storlekarna? Visst, du e många gånger mindre än mej, men tycker du att dom e stora/små eller helt normal i storlekarna? hah :D

2011-06-17 @ 19:50:57
URL: http://kalderbaata.blogg.se/
Postat av: carolina

haha den är jätte skön och bekväm! vaför fråga du aldri i skolan ? ;o nå alltså ja tycker no den e som helt samma som vanliga storlekar. Ja har xs på min å de e typ den stoleken ja har på andra kläder å så :D så dom e no rätt så samma men de löns no ti ta en nummer större än va man har påriktigt. Om man vill ha den som enu plösögare. Min e i alla fall så som ja vila ha den, int fö tajt å int fö lös. :)

2011-06-17 @ 20:20:57
URL: http://ccaarolinaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Men int visst ja ju då att du har en onepiece! :D Måst no ta och beställ en, men ja såg på hemsidan att he e lite dåligt me storlekar nu just tycker ja, så ja väntar no ett tag och sir om he dyker upp nån jag vill ha och som finns i min storlek sen. :) Meen, vanligtvis har jag M, men nu funderar jag då om jag kanske ska ta L för jag vill ha rätt lös. Kommer ha beslutsångest den dan ja ska beställ efter en! ;P Men tack! :D

2011-06-17 @ 22:49:48
URL: http://kalderbaata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0