typiskt

Blev e tidig väckning i morse.. Åsa kommer och väcker oss 8:10 och säger att vi åker om en halv timme. Efter 20 minuter sitter vi i bilen påväg in mot vasa. När vi kommit till stan går hon till frissan och jag och oskar sätter oss inne i rewell på en bänk. Jag ringer till faffa för att fråga om han kan föra hem mig. Vi bestämde en tid när vi skulle träffas och vi träffadest.. men när jag satte mig i bilen och han startade den så gick den inte igång.. (ackon var slut) så vi ringde efter en bogseringsbil och när han kom åkte han iväg med min faffa och bilen på släp. Jag ringde och väckte kusinen och han kom efter mig och förde hem mig. Uch vilken hämsk kusin jag måste vara som ringer lite över 9 på morgonen och väcker folk.. Men nu i alla fall har jag varit hemma i kanske en timme och kollar tv nu just med frida sovandest på en filt brevid mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0