busungen



Var och hälsade på min småkusin idag med mamma. Han har ju blivit en stor pojke nu för han är ju storebror som han blev för några veckor sedan bara. Hon var jätte söt men tog inga bilder på henne.. kommer sedan då jag far och hälsar på igen :)

Vilken dag! Började med att man åkte till stan med mamma, hälsade på sin pojkvän som plågadest lite, for och åt en gladd på brändö torg, hälsade på småkusinerna, tog hem älskling från frissan (där han hade varit i 6½ timme), kom hem och åt, tog det lungt, förde med mamma oskar till bussen, talade med oskar och han berättar att bussen är sönder eller något så han slipper inte hem, mamma och jag hoppar i bilen igen och för hem honom till vörå, när vi fört hem honom kör vi hem till sundom igen och då vi kom hem åt vi mat och nu skall jag börja gå och sova för imorgon måste jag dammsuga här innan oskar kommer hit. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0