2 juni

När jag vaknade så regnade deti inte. Åt morgomål och hängde ut tvätt. Efter en stund börjadet blåsa jätte hårt och in med kläderna och när alla kläder va ine kom det direkt massor med regn! Sedan började det åska och blixta.. En blixt slog ner nära vårt hus och vårt kylskåp åkte nästan va en stund mamma och jag hoppade båda till. Sedan senare då vi hade städat och ätit så åkte vi och handlade mat. När vi handlat färdigt förde hon mig till mtv där erik spelade match. När matchen var slut åkte vi hem till vörå. Vi gjorde inte så mycket igår, kollade film och tog det riktigt lungt. Började åska och regna sedan senare på kvällen och så jag var ju lite rädd..!

Idag har vi just kollat rosa pantern 2 med anders. Åsa, Kaj, Abbe och Erik har åkt till villan så vi är hemma ensamma och skall grilla och säkert kolla film ikväll. De två sitter och spelar nu och jag ligger uppe i oskar säng. Kommer väl säkert hem imorgon men vi skall också till mtv och kolla på då erik har match där imorgon det är ju Wasafotbollcup så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0