energi finns inte

I går kom paake hem då och soffan och moa kom hit. Annars kollade man bara idol och åt och sedan gick och sova. Var jätte trött som jag är nu just så orkade inte vara uppe. I dag började man dagen med att fara till stan med hela familjen och köpt två par jeans och så köpte nog dom andra något också. Sedan kom vi hem moa blev glad och jag gick i duschen lagade mig färdig och åkte till ishallen 5 före 3. Kom dit 10 över 3 och väntade en stund på jeste. Då hon kom gick vi och kollade på Red Ducks team - Ku-Ry. Sedan fick vi så kallt så kollade inte matchen till slut med frågade en av dom som spelade där och ställningen blev 2-1 så Red Ducks team vann igen. Jeste åkte hem och jag gick vidare till nästa hall och kollade på sport - kookoo där ställningen blev 3-2. På den matchen var jag med janni, hannes, jakki och nea. Sedan efter sport matchen stannade vi kvar och kollade på sport - blues där ställningen blev 2-4. Men hann inte se den matchen till slut utan kollade nätet. Kom hem åt och sitter framför tv ännu och har kollat medoldifestivalen med mamma och kollar en film med henne nu men vi båda halft sover så ingen av oss ser ritkigt vad som händer i den men i alla fall kommer den från sveriges tv 4. Skall väl nog bara vara upp en väldigt KORT stund ännu och sedan lägga mig ner i sängen och sova så man kanske blir lite utvilad. Mina armar och ben är ännu jätte trötta efter skottningen. Men i alla fall så säger jag godnatt nu för jag kommer inte att lägg in något till inlägg ikväll/natt (för mig) för jag är så trött så fattar inte ens själv hur jag har orkat skriva såhär mycket nu. Men så i morgon skall jag fösöka att få in några bilder hit så det inte blir bara en massa tråkiga inlägg att läsa och mina youtube klipp. Så gonatt alla och sov så gott så skall jag fösöka vara lite aktivare i morgon. Fast paake far igen så då blir det igen tomt i huset blir inte kul i en vecka. Men vi fick veta av honom igår att han kommer att börja komma hem varje helg nu så man inte behöver sakna honom i två hela veckor utan en vecka räker bra. Så det är väldigt postitivt! Men som sak nu sova så godnatt! (:

Vet inte om något av det här är fel stavat men det bryr jag inte mig i för jag är trött och skulle inte orka skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0