när man inte får som man vill..

Pappa hade med datorn till villan så slapp på datorn. Skulle gärna vara hemma och vara med några kompisar nu än att sitta här. Har i alla fall haft en bra dag. Soffan och paake har ju då varit över natten här men for rätt så tidigt idag. På samma gång vi följde dom så kom kusinen, moster, mommo och mosters man hit för att fira mamma och vi åt god mat och något sådant. + jag har varit jätte duktig idag.. jag hade tagi kanske över 200 bilder och så idag då så tänkte jag att skulle kolla något på kameran och sådant så hade jag tyngt lite fel och formaterat så alla bilderna åkte bort så har måstat tagit en massa nya bilder.. Men dom kommer först upp imorgon sedan då jag kommer hem. Men är så arg på mig själv då jag raderade dom.. För där hade jag en massa bilder jag skulle a viljat ha!! Vi hade också svenskt besök idag också en villa granne från sverige Janne. Nu just har vi, anna, peter, pia och claus här och firar mamma. Mamma har fått mycket firandes idag. Fast hon fyller nog imorgon först. Hon blir inte 30 mera då utan 45 hela år.

Jag saknar dej massor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0