kan se igenom dina blåa ögon

sovde rätt så länge idag sedan kollade man film gick ut och gå med dina kom hem bytte kläder och åkte av och an till stan med mamma. köpte en ny mp3 och en rosa helt vanlig topp frpn h&m som vi skall ha då vi springer i masstaffet på staffetkarnevalen. kommer bilder sedan enare idag för nu skall man äta och sedan läsa på prov igenom ett var och sedan bara ta det riktigt lungt!

hadd en rikigt bra dag igår! först kom malin till mig efter skolan. vi kom hem hit till mig och åt mat och sedan kollade vi top model. när vi kollat klart prövade hon mina gamla springbyxor som hon ska ha på staffetkarnevalen som hon lånar av mej. sedan bytte vi kläder och hoppade på cyklarna mot viden. de va typ bara 7 och 8 som var där ;s lite tråkit men endå. sedan kom ken med traktorn dit så vi for och körde lite med honom. vi for först till grillen sedan till ungdomsrummet och sedan emot chricke och andreas. vi bestämde sedan oss för att vi far hem till mej så ken förde mej och malin ti vinden och vi började cykla hemåt. när vi just hadd komi hem kom chricke och andreas sen efter en stund kom först ken fö han for hem å bytt från traktorn till pv. så vi satte och talade och skrattade och åt tortillas med dom sedan gick malin och jag i bastun och dom satt och åt chips i mitt rum. då vi kom från bastun malin och jag så gick vi och såg på tv (pappa såg med oss också) vi kollade på 1 film. (men malin for före pojkarna hem, så hon hann inte si filmen.) tror pojkarna åkte hem 1 om jag minns rätt. så tack för en bra kväll och dag!! <3
//carolinamaria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0