igår

igår vaknade man av att det oskade där ute. men somnade nog endå om sådär halft. sedan kom först pappa in och drog ut några sladdar i rummet sedan kanske två timmar efter kom min gudmor och väckte med + en hoppande hund i ansiktet Ella. Taru (min gudmor) undrade om ella fick ligga och sova med mig till jag skulle stiga upp för hon är livrädd för åskan och buller och såndär som dte var igår på morgonen. för att pappa skulle föra henne till stan för hon skulle vara vid frissan halv 10. så dom for och jag och ella somnade om. vi steg upp halv 10 jag gick i duschen men en  hund som låg och såg på mej i badrummet sedan klädde jag på mig och tog med en frukt och en fil och gick ut på gården med henne så hon fick vara ute innan jag skulle fara. sen då jag hade ätit och lekt med henne lite hämtade jag borsten där inifrån och snabbt borstade håret lagade lite mascara och lade ella inne och jag fick bråttom med att springa till bussen som kom halv 11.

kom till stan ringde min gudmor men hon var enu vid frissan. så gick bara runt lite själv och väntade på att malin skulle ringa och sja att hon var i stan. plötsligt ringde både taru och malin till mig på samma gång. malin sade att hon var i stan och att vi skulle träffas utanför pentik och taru sade samma sak. vi möttes och taru och malin träffadest för första gången. vi bestämde att malin och jag gick själva lite och sedan ringde till henne då vi skulle fara och äta.

vi gick till vasasport och köpte ett par springbyxor till malin sedan gick vi till gina sedan bestämmde vi oss för att gå och beställa domdär topparna till masstaffet från h&m så vi gjorde de först sedan ville malin ha en gladd från torget så vi köpte en sån till henne ochs edan ringe vi taru och gick och äta. när vi ätit gick taru iväg för att gå vidare malin och jag gick till torget och satte där. plötsligt kommer det några pojkar och sitter brevid oss.

sedan ringde mamma och sade att hon hade slutat men att om vi ville åka hem tidigare skulle vi ringa till paake och säja det för han var i stan så skulle vi få fara hem med honom. så vi ringde och for hem med honom. + oggen var med så vi for via honom för han skulle byta nåra kläder för dom skulle sedan vidare till stranden och spela vollyboll. mamma fick bilen och körde till stan och sedan vet jag inte vart allstanna mamma och taru åkte men i alla fall. malin och jag satte på bekini och gick ut med ella och solade och tig lite foton som kommer senare. plötslig börja de å regna så vi gick in och kollade tv lite. sedan bestämmde vi oss för att fara ut och cykla till vinden men vinden var inte uppe igår så vi for till något ställe. vi var med kim, kenne, ken, chicke + mej och malin. vi bestämmde oss för att sedan fara till ungdomsrummet och där var vi tills malin och jag cyklade hem kanske 9-tiden.

malin åkte hem och jag bytte lite kläder och hoppade på cykeln igen och cyklade dit. när man kommer dit är man kanske 45 minuter bara där sedan bestämmer sig jens, linda, anton, kim och ken för sig att dom far till anton villa så jag cyklade hem jag då. lite ondöit att ens åka dit tillbaka men endå :)

kom hem gjorde inte så mycket kolla lite film och gick och sova direkt, var så trött!
tack alla som jag var med för en härlig dag och kväll!
//carolinamaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0