fredag imorgon då, längtar redan.

nu just kollar jag tv men skall snart fara och läsa kanske 1 timme sedan om mamma har kommit hem far jag på lenkki för jag kan inte lämna lilla moa med frida här hemma ensam då blir det hund/katt fajt! å de blir int så kul kan ja tänka mej. så lämna int en hund å en katt hemma ensam i ½ timme sålänge ja e på lenkki så väntar tills mamma kommer, hinenr bara läsa mera då också. sedan senare ikväll kolla tv å blogga.

I morgon kommer malin hit efter skolan vi far till vinden om det är uppe annars är vi väl hem hit och går i bastun och skakar våra lårmuskler så dom inte får några problem till staffetkarnevalen. sedan skall vi äta tortillas kolla film och bara ha det skoj och tala och ta det riktigt lungt!

men nu kan jag inte skriva här mera ackon far snart så gick och läsa nu puss och kram så ha det så bra! kommer flera inlägg ikväll.
//carolinamaria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0