I miss you

ha fösöka ring ti daniela men hon svara int då, så hon ringd uppe och sa att hon inte har tid att prata nu just att hon ringer upp sedan då hon kommer till hotellrummet för hon var på någon gala nu just så. mamma kom just hem också men annars har jag vari hemma ensam från halv 5 till halv 10 då mamma kom hem. har läst på prov, ätit gotta, kolla film/tv, chattat med folk och bara tagi det helt lungt tackvare att dte har varit dåligt väder där ute regnat skulle annars a gått ut och gå eller i alla fall ut på gården men hade inte lust då det var så himla dåligt väder! men nu skall jag gå och hänga upp en tvättmaskin. sedan går jag och ligger i sängen för jag vill inte si på män som hatar kvinnor med mamma jag har sett filmen med en johanna och jag hatade den så mycket för den var så äcklig, hatar filmer där kvinnor eller allmänt männskor blir misshandlade och våldtagna så jag vill inte se den igen! så blir att kolla egen film på daton då tror jag eller bara något annat. men gick nu kommer bilderna säkert då när jag inte har något att göra. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0