saker och ting förändrars.. men som maybe kommer tillbaka.

prövade just mina gammla ridkläder med mamma och vi packade ner dom i en pafflåda och stoppade undan dom. för vem vet kanske jag kommer att rida enu i mitt liv? ingen vet så varför slänga eller sälja dom på loppis då i fall jag skulle fara och rida någonstanns i sommar fast. om jag tänker tillbaka då jag var liten så var jag livrädd för hästar! men efter att man hade ridit några år förstood man att dom är ju inte endå så faliga som dom ser ut. min räddsla försvann då.. men skulle säkert vara lite rädd nu om jag skulle sätta mig på en häst igen för det var endå flera år sedan så. men jag saknar endå min söta Riksgubbe som jag red oftast på. han var såndär coklad brun färg rätt så stor och hög men endå en sådan häst jag skulle vilja ha om jag skulle få bestämma. men nåja dedär var gammla goda minnen de som försvann i en pafflåda. nu skall jag fortsätta me att läsa på förhörs och läsa på engelska läxan. så kommer bilder senare eller om inte om minst en halv timme då jag inte orkar läga läxorna mera men annars kommer dom senare ikväll. men nu måste jag i alla fall läsa på läxorna i 15 minuter så hejssvejs!

//carolinamaria  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0