ge mig tips!

har blivit att städat rummet då man kom hem från skolan idag och så åt man och sen såg jag på top model 11 och sedan somnade jag i soffan och vaknade halv 9 så är pigg nu så därför vill jag inte vara hemma ikväll! men va ska man hitta på ikväll då? bara sitta hemma å mögla framför tv:n? uch va de låter tråkit! vill göra nå skoj fara ut me nå folk eller nå. sko int orkar ringa ti domdä pojkarna som bor i byn dom sko bara ut å köta mopo å ja vill int köra eller sitta på då jag är enu såhär förkyld! men nu skall jag fölsöka hitta på nå skoj men först bastu och äta pizza sedan först tänka och fundera då man har fått lite energi. puss & kram på er alla.

//carolinamaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0